امداد خودرو شیراز پیشرو با بیش از یک دهه سابقه فعالیت و با رعایت اصول حرفه ای و احترام به حقوق مشتری آماده خدمتگزاری به شهروندان عزیز جهت ارائه تمامی خدمات امداد خودرو از قبیل انواع یدک کش، خودروبر و مکانیک سیار در شیراز می باشد.

گالری

تلفن های تماس

ایران، فارس، شیراز

خودرو بر در شیراز

خودرو بر شیراز پیشرو با بیش از 10 سال سابقه خدمات رسانی، آمادگی خود را جهت حمل انواع خودروهای سواری، سنگین و نیمه سنگین در تمام نقاط شیراز اعلام میدارد. اگر به خودرو بر در شیراز نیازمندید ما در شرکت امداد پیشرو شیراز به جهت آسودگی خیال مشتریان گرامی از کارشناسان خبره و خودروبر های اختصاصی استفاده می نماییم.

تماس با خودرو بر در شیراز

خرابی یا سانحه اتوموبیل ممکن است در هر زمان و برای هر شخصی رخ دهد، عدم مهارت در تشخیص و رفع عیب خودرو و یا نداشتن تجهیزات کافی در چنین شرایطی بسیار محتمل است. در چنین شرایطی شماره تماس خودرو بر شیراز پیش رو را ذخیره نمایید تا با خیالی آسوده از خدمات خودرو بر در شیراز استفاده نمایید.

تعمیر در محل یا حمل خودرو شما به نزدیک ترین و معتبر ترین تعمیرگاه مجاز در کوتاه ترین زمان ممکن.

خودروبر چیست؟

خودروبر ها تجهیزاتی از دسته یدک کش ها می باشند که بصورت اختصاصی جهت حمل خودرو مورد استفاده قرار می گیرند.

خودروبر ها را می توان بهترین و ساده ترین وسایل حمل خودرو های معیوب و یا دچار سانحه شده دانست که میزان آسیب به خودروی شما را در حین حمل به حداقل می رسانند و از لحاظاقتصادی نیز ارزانتر از سایر تجهیزات حمل خودرو می باشند.

در صورتی که به دلیل نقص فنی یا تصادف یا موارد مشابه خودروی شما در مسیر از حرکت ایستاد و یا دچار سانحه گردید ضمن تماس با امداد خودرو شیراز پیشرو درخواست خودرو بر در شیراز را اعلام و در کوتاهترین زمان ممکن از خدمات ما استفاده نمایید.

دلایل نیاز به خودرو بر

به طور معمول، خودروبر جهت حمل خودرو هایی با آسیب دیدگی کم و یا دچار نقص فنی مورد استفاده قرار می گیرد اما استفاده از خودرو بر ها بدلیل توان حمل و قدرت بالا در موارد متعدد دیگری نیز مورد استفاده خواهند بود که به آنها اشاره خواهیم کرد.

جابجایی خودرو های مسابقه

حمل اتوموبیل های فاقد پلاک

انتقال خودرو های تصادفی

جابجایی اتوموبیل های لوکس

انتقال ادوات و خودرو های کشاورزی و صنایع

حمل خودرو های فرسوده

جابجایی ادوات فیلم برداری

و غیره

خودرو بر کفی در شیراز
تماس با خودرو بر در شیراز

مزایای استفاده از خودرو بر شیراز پیشرو

جلوگیری از آسیب به خودرو

کاهش چشمگیر هزینه‌ها

امداد رسانی سریع و شبانه روزی

استفاده از کارکنان خبره

مشاوره رایگان

حمل خودرو بوسیله تجهیزات پیشرفته

97
رضایت مشتری
78
سرعت خدمات رسانی
93
کیفیت خدمات
84
مهارت کارشناس

هزینه خودرو بر در شیراز

بر حسب نوع خودرو بر، مسافت مورد نیاز جهت حمل خودروی شما، نوع خودرو و تجهیزات مورد استفاده هزینه ها متفاوت است. لطفا در زمان نیاز به خودرو بر در شیراز و پس از تماس با امداد خودرو بر شیراز پیشرو با ارائه اطلاعات دقیق از موارد مذکور ضمن اطلاع از هزینه ها، به کارشناسان ما جها ارائه بهترین خدمات کمک نمایید.

شرکت امداد خودرو شیراز پیشرو با داشتن جدید ترین و مجهز ترین خودرو های یدک کش، امداد رسان و خودرو بر ضمن جلب رضایت همشهریان گرامی در 24 ساعت شبانه روز به یاری شما خواهد شتافت.

تفاوت یدک کش و خودروبر

شاید کوتاه ترین پاسخ به این سوال تفاوت در نوع حمل آن‌ها است. استفاده از خودرو بر و یدک کش می تواند به نیاز و حساسیت شما جهت حمل خودروی شما نیز مرتبط باشد.

خودرو بر ها اتومونبیل های سنگینی بوده که به جهت حمل اتومبیل به روش کاملا استاندارد مورد استفاده قرار می گیرند و در این روش خودرو مورد نظر بدون هیچگونه حرکت و با ایمنی کامل به محل مورد نظر منتقل می گردد.

از سوی دیگر یدک کش ها که به بکسل یا خودروبر چرخ گیر نیز مشهور هستند اغلب وانت نیسان هستند که به وسیله زنجیر و یا دکل تعبیه شده در قسمت انتهایی خودرو چرخ های جلویی خودرو را بلند کرده و با این روش خودرو را حمل می نمایند.

از یدک کش ها برای حمل خودرو هایی با وزن کم و به جهت حمل مسافت های کوتاه استفاده می گردد و در قیاس با خودرو بر ها از ایمنی کمتری برخوردارند اما صرفه اقتصادی بیشتری دارند.

سایر خدمات امداد خودروبر شیراز پیشرو

در کنار خدمات حمل خودرو تیم امداد خودرو در شیراز قادر به تعمیر خودرو شما در محل مورد نظر و یا ارائه خدماتی همچون باتری به باتری، تعویض باتری خودرو، تعویض یا پنچر گیری انواع خودرو های ایرانی و خارجی، ارائه بنزین یا انواع روغن خودرو و مواردی از این قبیل می باشد و در نهایت اگر اقدامات فوق منجر به رفع ایرات خودروی شما نگردید حمل خودروی شما به محل دلخواه یا تعمیرگاه انجام خواهد گرفت.

ارائه خدمات خودروبر در شیراز در تمامی ساعات، مناطق و محلات شیراز با قیمتی منصفانه انجام گرفته و رضایت خاطر شما اولویت اصلی ما خواهد بود.

مکانیک سیار در شیراز
شماره خودرو بر در شیراز

بیشتر بخوانید: یدک کش در شیراز