امداد خودرو شیراز پیشرو با بیش از یک دهه سابقه فعالیت و با رعایت اصول حرفه ای و احترام به حقوق مشتری آماده خدمتگزاری به شهروندان عزیز جهت ارائه تمامی خدمات امداد خودرو از قبیل انواع یدک کش، خودروبر و مکانیک سیار در شیراز می باشد.

گالری

تلفن های تماس

ایران، فارس، شیراز

مکانیک سیار در شیراز

مکانیک سیار در شیراز با تیم تخصصی شیراز پیشرو بصورت 24 ساعته

مشکلات خودرو می تواند در هر زمان و برای همه رخ دهد. خدمات مکانیک سیار شیراز پیشرو به شما کمک می کند در کمترین زمان ممکن مشکل خودروی خود را رفع نمایید.

بعد از تماس با مکانیک سیار شیراز پیشرو نزدیک ترین متخصص به محل شما اعزام و پروسه رفع ایراد خودرو شما آغاز می گردد.

خدمات مکانیک سیار شیراز پیشرو عبارتند از:

حمل و جابجایی خودرو

شامل حمل و جابه جایی بوسیله انواع خودرو بر و یدک کش ها و کفی است. در هر زمان که نیاز به کمک از سوی شرکت امداد شیراز داشته باشید، متخصصان مکانیک سیار شیراز پیشرو به محل اعزام میگردد و اقدام به تعمیر یا تعویض قطعه می نماید و در شرایطی که رفع ایراد در محل ممکن نبود خودرو شما به نزدیکترین مرکز تعمیرگاهی مجاز یا مکان مورد نظر شما حمل می گردد.

 

تعمیر یا تعویض قطعه معیوب در محل

سیم کلاچ خودرو

ماهک دنده

شلنگ رادیاتور

فیوز ها

لاستیک خودرو (در صورت وجود زاپاس)

پمپ بنزین

شماره مکانیک سیار در شیراز
تماس با مکانیک سیار در شیراز

تماس با مکانیک سیار در شیراز

شرکت امداد شیراز پیشرو با بیش از 10 سال تجربه در تمامی ساعات شبانه روز و تمام روز های هفته در خدمت شما شهروندان عزیز شیراز است.

هدف ما ارائه بهترین خدمات با قیمت های رقابتی است، خدماتی شامل یدک کش ، کفی ، مکانیک سیار، باتری به باتری ، پنچر گیری، بنزین رسانی و غیره.

مناطع تحت پوشش مکانیک سیار شیراز پیشرو

امداد خودرو شیراز پیشرو با بهره گیری از تیم مجرب و متخصص آماده خدمت رسانی در تمام مناطق 11 گانه شهر شیراز است.

مناطق شماره 1 عبارتند از: بلوار جمهوری، فلکه گاز، بلوار ارم، بلوار چمران، بزرگراه کوهسار، زرهی و بلوار استقلال، میدان معلم و بلوار ایمان (همت) خیابان انقلاب (مشیر فاطمی) و میدان امام حسین (ستاد).

مناطق شماره 2 عبارتند: پل فسا، کمربندی شیراز، بلوار مدرس و فرودگاه شیراز، از غرب به میدان کوزه‌گری و بزرگراه رحمت، و از شرق به بلوار مدرس و میدان ولیعصر متصل است.

مناطق شماره 3 عبارتند از: از شمال به دروازه قرآن و محله سعدیه، از جنوب به خیابان تختی (شهناز)، از غرب به دروازه اصفهان، حافظیه و از شرق به بزرگراه سرداران امتداد می یابد.

مناطق شماره 4 عبارتند از: از شمال به پارک قوری و زرهی، از جنوب به بلوار باهنر جنوبی و کمربندی شیراز، از غرب به بلوار امیر کبیر، جاده بوشهر و بلوار ایمان جنوبی، و از شرق به عادل آباد و چهارراه زندان و بلوار رحمت محدود می شود.

مناطق شماره 5 عبارتند از: بلوار ارتش و خیابان شهید حراف، شهرک کوشک میدان، بلوار عدالت و بلوار ابوذر و دالرحمه شیراز این منطقه شامل محلات ده پیاله، عادل آباد و قبله می باشد.

مناطق شماره 6 عبارتند از: بلوار شهید چمران، قصردشت، معالی آباد، فرهنگ‌شهر و نیایش.

مناطق شماره 7 عبارتند از: محله پودنک ،بزرگراه سرداران و پل غدیر، وزیر آباد و کفترک که از غرب به فرودگاه شیراز و از شرق به بلوار رسول اعظم امتداد دارد.

مناطق شماره 8 عبارتند از: خیابان‌های شهناز، فردوسی، تیموری، هجرت، سعدی، ۲۲ بهمن، ناصر خسرو، بلوار زند، لطفعلی خان زند، طالقانی، توحید (داریوش)، پیروزی، قآنی شمالی، حسینی، احمدی، سیبویه، زینبیه، آستانه و حضرتی (حرم مطهر) محله‌های این منطقه شامل: محله لب آب، محله دروازه اصفهان، محله بالاکفت، محله بیات، محله اسحاق بیگ، محله سر دزک، محله سنگ سیاه، محله کلیمی‌ها، محله درب شیخ، محله درب شاهزاده

مناطق شماره 9 عبارتند از: شهرک والفجر، احمدآباد، شهرک فرزانگان، شهرک زیتون، شهرک بهاران، میانرود، کتس بس

مناطق شماره 10 عبارتند از: شهرک‌های آرین، گلستان، بهشتی، بزین، گلدشت حافظ و محدوده غربی کمربندی شیراز

مناطق شماره 11 از شمال به بلوار رسول اعظم و سرداران، از جنوب به بلوار مدرس، از شرق به بلوار فرصت شیرازی و از غرب به بلوار فضیلت متصل می باشد.

97
رضایت مشتری
78
سرعت خدمات رسانی
93
کیفیت خدمات
84
مهارت کارشناس

مکانیک سیار در شیراز

امدادگرهای مکانیک سیار شیراز پیشرو به تناسب نوع خودرو که داخلی یا خارجی باشد و همچنین قطعه مورد نیاز به محل شما ارسال می شوند.

تعدادی از مدل های خودرو که مکانیک سیار شیراز پیشرو تحت پوشش قرار می دهد:

خودرو های داخلی:

انواع پژو 206 و 207، 405، 2008، 301، 407، 508، انواع سایپا 111، 131، 141، 151، تیبا و تیبا 2، پارس، آریو، ریو، رونیز، تندر 90، مگان، سمند، سورن، رانا، دنا و دناپلاس، اچ سی کراس، ساینا، ساندرو، ساندرو استپ وی، کوییک، کوییک-آر، رنو کپچر، زانتیا، ماکسیما، قشقایی، سوزوکی، نیو پیکاپ، نیومورانو، هایما،CS35 ، سراتو، شاهین، برلیانسH220 ، برلیانس H230وH330 ، برلیانس کراس، تیانا، کولئوس، ریچ

خودرو های خارجی:

مرسدس، چری، MVM، هیوندا آزرا، ورنا، آوانته ،i10 ، i20، i30، i40، سونوتا، سانتافه، توسان، کوپه، تویوتا، کیا، سوزوکی، پروتون، جک، هاوال ،نیسان، دوو، رنو، فولکس، کیا، لیفان، مزدا، اکسنت، النترا، ولستر، جنسیس سدان، سنتنیال، وراکروز.

مکانیک سیار خودرو در شیراز
شماره مکانیک سیار شیراز پیشرو

بیشتر بخوانید: امداد خودرو در شیراز